Förvånad över Markus Näslunds val

Måste erkänna att jag är otroligt förvånad över Markus Näslunds val att dumpa sin lön för att gå till Rangers.
Nr 1 Är rangers ett lag som kommer att slåss om stanley cup ? Personligen tror jag inte det och framförallt inte när man skeppar iväg energispelaren Sean Avery.
Nr 2 Hur väl kommer han att trivas i en stad som New York ? Är otroligt tveksam att han kommer att stortrivas på Manhattan. Känns inte riktigt som det är Näslunds typ av leverne.
Nr 3 Pallar han trycket utifrån ? Visst Näslund har mognat mycket och växt till en stark personlighet men jag tror att psyket är för vekt för Rangers och den situationen han kommer att få uppleva i NY

Jag kan ha fel och jag har haft fel förr men nu tror jag verkligen inte att jag kommer att få fel

Mvh Sporttyckaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0