Tack för allt

Ja då får man ta av sig hatten och tacka Micke Renberg för en fantastisk karriär.
Ska villigt erkänna att jag inte haft någon större koll på Micke dom sista åren men jag hade förmånen att bo i usa under Mickes storhetstid, jag kommer ihåg när jag kom in i spectrum i Philadelphia och såg den klassiska Legion of doom kedjan med Lindros, Le Clair och Renberg leda flyers. Man kände sig ganska stolt över att vara svensk när man såg alla tröjor med Renbergs tryck på.

Även om Flyers har varit mitt favoritlag sen tidigt 90 tal så är jag ändå lite glad över att Washington håller på att vända serien, inatt vann dom igen mot flyers  och jag tror faktiskt man tar det.

Ha en underbar dag i solen

Mvh sporttyckaren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han har varit en momentor på isen i vinter så det är synd han lägger av.kanske kroppen säger nej nu

2008-04-23 @ 08:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0